ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
AGRON1003
|
ΕΞΑΜΗΝΟΣΠΟΥΔΩΝ |
9Ο |
||
ΤΙΤΛΟΣΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Γεωργία και Περιβάλλον |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
Διαλέξεις και Ασκήσεις |
5 |
5 |
|||
ΤΥΠΟΣΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Κατεύθυνσης Υποχρεωτικό |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
Κανένα |
||||
ΓΛΩΣΣΑΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣERASMUS |
Ναι |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ(URL) |
https://eclass.duth.gr/courses/OPE01187/ |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση • Να κατανοούν τα περιβαλλοντικά προβλήματα που μπορεί να προκαλέσει η γεωργική παραγωγή
• Να εμπεδώσουν τις βασικές αρχές προστασίας των αγροοικοσυστημάτων
• Να έχουν την ικανότητα να προτείνουν μεθόδους αποκατάστασης ρυπασμένων περιοχών
|
Γενικές Ικανότητες |
▪ Προαγωγή της επαγωγικής σκέψης
▪ Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και τωναπαραίτητων τεχνολογιών
▪ Ανάπτυξη δεξιοτήτων εντοπισμού περιβαλλοντικών προβλημάτων
|
3.ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα οργανώνεται στις ακόλουθες θεματικές ενότητες: Μηχανισμοί μετακίνησης Γεωργικών Ρυπαντών σε διάφορα τμήματα των αγροοικοσυστημάτων. ▪ Τύχη των λιπασμάτων και των γεωργικών φαρμάκων στο έδαφος και ρύπανση υπογείων νερών.
▪ Ο ρόλος της Γεωργίας στο φαινόμενο του Θερμοκηπίου.
▪ Αγροπεριβαλλοντικοί δείκτες.
▪ Ανάπτυξη φυτών και περιβαλλοντικά επιβαρυμένες περιοχές.
▪ Φυτοαποκατάσταση.
▪ Ορθή Γεωργική Πρακτική και Προστασία Περιβάλλοντος.
▪ Οι επιδράσεις της Αρχής «ο ρυπαίνων πληρώνει» στη γεωργία.
▪ Νιτρορύπανση γεωργικής προέλευσης.
▪ Βιοτεχνολογία και περιβαλλοντική υποβάθμιση.
▪ Περιβαλλοντικά οφέλη από τη Γεωργία.
▪ Γεωργία και ενεργειακή κρίση, βιοκαύσιμα.
▪ Γεωργία και προστατευμένες περιοχές.
▪ Παραδείγματα των σημαντικών περιβαλλοντικών επιδράσεων που σχετίζονται με τη Γεωργία.
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Σε αίθουσα διδασκαλίας θεωρητικές παρουσιάσεις και φροντιστηριακές ασκήσεις |
|
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση τεχνολογιών πληροφορικής (power point) |
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
|
Διαλέξεις |
39 |
|
Εργαστηριακές Ασκήσεις |
26 |
|
Αυτοτελής Μελέτη |
60 |
|
Σύνολο Μαθήματος (25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα) |
125 |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Η αξιολόγηση των φοιτητών /τριών πραγματοποιείται με εξετάσεις και παράδοση εργασίας στο τέλος του εξαμήνου. |
1. Τσιούρης Σωτήριος, «Θέματα Προστασίας Περιβάλλοντος» 2. Νικολαΐδης Ευάγγελος, «Γεωργία, περιβάλλον, διατροφή»
|