Ο/Η φοιτητής/τρια μπορεί να επιλέξει ένα από τα μαθήματα της παρακάτω λίστας επιλεγόμενων μαθημάτων:
Κατεύθυνση Διαχείρισης Φυτικής Παραγωγής, Φυτοπροστασίας και Περιβάλλοντος- Επιλογής Α
Επιλογή Α
Ο/Η φοιτητής/τρια μπορεί να επιλέξει ένα από τα μαθήματα της παρακάτω λίστας επιλεγόμενων μαθημάτων:
Κατεύθυνση Διαχείρισης Φυτικής Παραγωγής, Φυτοπροστασίας και Περιβάλλοντος- Επιλογής Α
Γεωργία και Περιβάλλον
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
AGRON1003
|
ΕΞΑΜΗΝΟΣΠΟΥΔΩΝ |
9Ο |
||
ΤΙΤΛΟΣΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Γεωργία και Περιβάλλον |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
Διαλέξεις και Ασκήσεις |
5 |
5 |
|||
ΤΥΠΟΣΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Κατεύθυνσης Υποχρεωτικό |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
Κανένα |
||||
ΓΛΩΣΣΑΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣERASMUS |
Ναι |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ(URL) |
https://eclass.duth.gr/courses/OPE01187/ |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση • Να κατανοούν τα περιβαλλοντικά προβλήματα που μπορεί να προκαλέσει η γεωργική παραγωγή
• Να εμπεδώσουν τις βασικές αρχές προστασίας των αγροοικοσυστημάτων
• Να έχουν την ικανότητα να προτείνουν μεθόδους αποκατάστασης ρυπασμένων περιοχών
|
Γενικές Ικανότητες |
▪ Προαγωγή της επαγωγικής σκέψης
▪ Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και τωναπαραίτητων τεχνολογιών
▪ Ανάπτυξη δεξιοτήτων εντοπισμού περιβαλλοντικών προβλημάτων
|
3.ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα οργανώνεται στις ακόλουθες θεματικές ενότητες: Μηχανισμοί μετακίνησης Γεωργικών Ρυπαντών σε διάφορα τμήματα των αγροοικοσυστημάτων. ▪ Τύχη των λιπασμάτων και των γεωργικών φαρμάκων στο έδαφος και ρύπανση υπογείων νερών.
▪ Ο ρόλος της Γεωργίας στο φαινόμενο του Θερμοκηπίου.
▪ Αγροπεριβαλλοντικοί δείκτες.
▪ Ανάπτυξη φυτών και περιβαλλοντικά επιβαρυμένες περιοχές.
▪ Φυτοαποκατάσταση.
▪ Ορθή Γεωργική Πρακτική και Προστασία Περιβάλλοντος.
▪ Οι επιδράσεις της Αρχής «ο ρυπαίνων πληρώνει» στη γεωργία.
▪ Νιτρορύπανση γεωργικής προέλευσης.
▪ Βιοτεχνολογία και περιβαλλοντική υποβάθμιση.
▪ Περιβαλλοντικά οφέλη από τη Γεωργία.
▪ Γεωργία και ενεργειακή κρίση, βιοκαύσιμα.
▪ Γεωργία και προστατευμένες περιοχές.
▪ Παραδείγματα των σημαντικών περιβαλλοντικών επιδράσεων που σχετίζονται με τη Γεωργία.
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Σε αίθουσα διδασκαλίας θεωρητικές παρουσιάσεις και φροντιστηριακές ασκήσεις |
|
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση τεχνολογιών πληροφορικής (power point) |
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
|
Διαλέξεις |
39 |
|
Εργαστηριακές Ασκήσεις |
26 |
|
Αυτοτελής Μελέτη |
60 |
|
Σύνολο Μαθήματος (25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα) |
125 |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Η αξιολόγηση των φοιτητών /τριών πραγματοποιείται με εξετάσεις και παράδοση εργασίας στο τέλος του εξαμήνου. |
1. Τσιούρης Σωτήριος, «Θέματα Προστασίας Περιβάλλοντος» 2. Νικολαΐδης Ευάγγελος, «Γεωργία, περιβάλλον, διατροφή»
|
Μοριακή Βελτίωση Φυτών
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
AGRON0019 |
ΕΞΑΜΗΝΟΣΠΟΥΔΩΝ |
9Ο |
||
ΤΙΤΛΟΣΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Μοριακή Βελτίωση |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
Διαλέξεις και Ασκήσεις |
5 |
5 |
|||
ΤΥΠΟΣΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Κατεύθυνσης Υποχρεωτικό |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
Κανένα |
||||
ΓΛΩΣΣΑΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣERASMUS |
Ναι |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ(URL) |
https://eclass.duth.gr/courses/OPE01129/ |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα κατανοούν: • Βασικές αρχές χειρισμού του γενετικού υλικού
• Τις κυριότερες μεθόδους γενετικής τροποποίησης των φυτών
• Εφαρμοσμένη γενετική μηχανική για αντοχές σε βιοτικές και αβιοτικές καταπονήσεις
• Τις επιπτώσεις στο περιβάλλον
|
Γενικές Ικανότητες |
▪ Αναζήτηση πληροφοριών σε θέματα γενετικής τεχνολογίας
▪ Προαγωγή κριτικής σκέψης στη χρήση γενετικά τροποποιημένων ποικιλιών στη γεωργία
|
3.ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα οργανώνεται στις ακόλουθες θεματικές ενότητες: ▪ Αρχές χειρισμού γενετικού υλικού.
▪ Γενετικές βιβλιοθήκες.
▪ Μέθοδοι γενετικής τροποποίησης
▪ Agrobacterium,
▪ Ηλεκτροπόρωση,
▪ Βομβαρδισμός σωματιδίων,
▪ Χημική
▪ Γενετική τροποποίηση για αντοχή σε ζιζανιοκτόνα,
▪ Γενετική τροποποίηση για αντοχή σε βιοτικούς παράγοντες (έντομα, ιοί, βακτήρια, μύκητες)
▪ Γενετική τροποποίηση για αντοχή σε αβιοτικούς παράγοντες (ακραίες θερμοκρασίες, παθογένεια εδαφών).
▪ Βιοτεχνολογία και περιβάλλον.
▪ Βιοτεχνολογία και περιβαλλοντική υποβάθμιση.
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Σε αίθουσα διδασκαλίας θεωρητικές παρουσιάσεις και φροντιστηριακές ασκήσεις |
|
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση τεχνολογιών πληροφορικής (power point) |
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
|
Διαλέξεις |
39 |
|
Εργαστηριακές Ασκήσεις |
26 |
|
Αυτοτελής Μελέτη |
60 |
|
Σύνολο Μαθήματος (25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα) |
125 |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Η αξιολόγηση των φοιτητών /τριών πραγματοποιείται με εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου. |
1. Γενετικά Τροποποιημένα Τρόφιμα (Θ. Βαρζάκας, Ι. Αρβανιτογιάννης, Εκδόσεις Έμβρυο)
2. Βιοτεχνολογία Φυτών (Π. Χατζόπουλος, Εκδόσεις Έμβρυο)
Επιπλέον βιβλιογραφικές πηγές θα είναι διαθέσιμες στους φοιτητές κατά διάρκεια του μαθήματος.
|
Εχθροί Δενδρωδών και Αμπέλου
1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ | ||||
ΤΜΗΜΑ | ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | AGRON0017 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 9 ο | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΕΧΘΡΟΙ ΔΕΝΔΡΩΔΩΝ ΚΑΙ ΑΜΠΕΛΟΥ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ | 5 | 5 | |||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ειδικότητας | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | – | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΝΑΙ (στην Αγγλική) | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://eclass.duth.gr/courses/OPE01155/ | ||||
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές:
· θα έχουν αποκτήσει την ικανότητα αναγνώρισης – ταυτοποίησης των ημαντικότερων εντομολογικών εχθρών της αμπέλου και των καρποφόρων δέντρων. · θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τα κυριότερα στοιχεία της βιολογίας, οικολογίας και συμπεριφοράς των παραπάνω εντομολογικών εχθρών. · θα έχουν αποκτήσει γνώσεις σχετικά με την εφαρμογή της χημικής και βιολογικής καταπολέμησης των παραπάνω εχθρών αλλά και στις δυνατότητες εφαρμογής ή ανάπτυξης προτύπων συστημάτων ολοκληρωμένης διαχείρισης. |
Γενικές Ικανότητες |
Αυτόνομη Εργασία
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προαγωγή της επαγωγικής σκέψης |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- Εχθροί ελιάς 1 (στοιχεία μορφολογίας, βιολογίας, οικολογίας, καταπολέμηση, οικονομική σημασία)
- Εχθροί ελιάς 2 (στοιχεία μορφολογίας, βιολογίας, οικολογίας, καταπολέμηση, οικονομική σημασία)
- Εχθροί γιγαρτοκάρπων 1 (στοιχεία μορφολογίας, βιολογίας, οικολογίας, καταπολέμηση, οικονομική σημασία)
- Εχθροί γιγαρτοκάρπων 2 (στοιχεία μορφολογίας, βιολογίας, οικολογίας, καταπολέμηση, οικονομική σημασία)
- Εχθροί γιγαρτοκάρπων 3 (στοιχεία μορφολογίας, βιολογίας, οικολογίας, καταπολέμηση, οικονομική σημασία)
- Εχθροί πυρηνοκάρπων 1 (στοιχεία μορφολογίας, βιολογίας, οικολογίας, καταπολέμηση, οικονομική σημασία)
- Εχθροί πυρηνοκάρπων 2 (στοιχεία μορφολογίας, βιολογίας, οικολογίας, καταπολέμηση, οικονομική σημασία)
- Εχθροί πυρηνοκάρπων 3 (στοιχεία μορφολογίας, βιολογίας, οικολογίας, καταπολέμηση, οικονομική σημασία)
- Εχθροί αμπέλου (στοιχεία μορφολογίας, βιολογίας, οικολογίας, καταπολέμηση, οικονομική σημασία)
- Εχθροί εσπεριδοειδών 1 (στοιχεία μορφολογίας, βιολογίας, οικολογίας, καταπολέμηση, οικονομική σημασία)
- Εχθροί εσπεριδοειδών 2 (στοιχεία μορφολογίας, βιολογίας, οικολογίας, καταπολέμηση, οικονομική σημασία)
- Εχθροί φιστικιάς, καρυδιάς και καστανιάς (στοιχεία μορφολογίας, βιολογίας, οικολογίας, καταπολέμηση, οικονομική σημασία)
- Εχθροί φουντουκιάς, μουριάς, χαρουπιάς και ροδιάς (στοιχεία μορφολογίας, βιολογίας, οικολογίας, καταπολέμηση, οικονομική σημασία)
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Στην αίθουσα διδασκαλίας | |
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους/τις φοιτητές/τριες | |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
Διαλέξεις | 39 | |
Εργαστηριακές Ασκήσεις | 26 | |
Βιβλιογραφική εργασία | 15 | |
Αυτοτελής Μελέτη | 45 | |
Σύνολο Μαθήματος (25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα) | 125 | |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | Διαμορφωτική
Γραπτή εργασία (10%) Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής και Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (90%) |
4. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Fryer J.C.F. 1999. NSECT PESTS OF FRUIT CROPS. Biotech Books s/Daya Publishing House.
Επιλεγμένα Συγγράμματα στο σύστημα Εύδοξος Βιβλίο [21]: ΕΝΤΟΜΑ ΚΑΡΠΟΦΟΡΩΝ ΔΕΝΤΡΩΝ ΚΑΙ ΑΜΠΕΛΟΥ, ΤΖΑΝΑΚΑΚΗΣ ΜΙΝΟΣ,ΚΑΤΣΟΓΙΑΝΝΟΣ ΒΥΡΩΝ Λεπτομέρειες Επιπλέον βιβλιογραφικές πηγές θα είναι διαθέσιμες στους φοιτητές που συμμετέχουν στο συγκεκριμένο μάθημα μέσω του σχετικού δικτυακού τόπου του μαθήματος (e-class). |
Παράρτημα_Εχθροί Δενδρωδών και Αμπέλου
Γεωργική Φαρμακολογία
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑ
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ | ||||
ΤΜΗΜΑ | ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | ΠΠΣ – ΕΠΙΠΕΔΟ 7 | ||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | AGRON0016 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 9o | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
|
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις και εργαστηριακές ασκήσεις | 5 | 5 | |||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων |
Επιστημονικής Περιοχής/Υποχρεωτικό -κατεύθυνσης: Φυτικής Παραγωγής, Φυτοπροστασίας και Προστασίας Περιβάλλοντος.
|
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
OXI | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | ΕΛΛΗΝΙΚΗ
|
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | NAI | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://eclass.duth.gr/courses/OPE01186/ | ||||
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα | |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτήτριες/τές:
· θα έχουν αποκτήσει τις βασικές γνώσεις που αφορούν την εκλεκτικότητα των γεωργικών φαρμάκων τον τρόπο και μηχανισμό δράσης, τη δομή τους και τη συμπεριφορά τους στα φυτά · θα μπορούν να αναγνωρίζουν τη σχέση δομής και των φυσικοχημικών ιδιοτήτων των γεωργικών φαρμάκων με την συμπεριφορά τους στο περιβάλλον · θα μάθουν τις βασικές αναλυτικές μεθόδους για τον ποσοτικό προσδιορισμό των γεωργικών φαρμάκων στο περιβάλλον · Θα γνωρίζουν τις αρχές προστασίας των καταναλωτών από τα υπολείμματα των γεωργικών φαρμάκων |
|
Γενικές Ικανότητες | |
· Αυτόνομη εργασία
· Ανάπτυξη δεξιοτήτων ενόργανης ανάλυσης · Προαγωγή της επαγωγικής σκέψης |
|
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
– Κατηγορίες γεωργικών φαρμάκων
– Κατάταξη και ονοματολογία γεωργικών φαρμάκων – Εντομοκτόνα-Ακαρεοκτόνα-Νηματοδωκτόνα – Εκλεκτικότητα, αντιφυτοτοξικές ουσίες, μηχανισμοί ανθεκτικότητας – Ανόργανα εντομοκτόνα – Εντομοκτόνα Νευρικού συστήματος – Εντομοκτόνα με δράση εκτός νευρικού συστήματος – Ανόργανα και ορμονικά ζιζανιοκτόνα, – Ζιζανιοκτόνα που παρεμβαίνουν στη φωτοσύνθεση – Ζιζανιοκτόνα με δράση σε βιοσυνθετικές διεργασίες και κυτταροδιαίρεση – Ανόργανα μυκητοκτόνα – Μυκητοκτόνα με δράση στις διεργασίες παραγωγής ενέργειας – Μυκητοκτόνα με δράση στις κυτταρικές μεμβράνες – Μυκητοκτόνα με δράση σε άλλες βιοσυνθετικές λειτουργίες |
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Στην αίθουσα διδασκαλίας | ||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή εκπαίδευση και στην Επικοινωνία με τους φοιτητές (πλατφόρμες σύγχρονης & ασύγχρονης εκπαίδευση, powerpoint, video) | ||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | Η αξιολόγηση των φοιτητριών/τών γίνεται με γραπτές ή προφορικές εξετάσεις στο εργαστήριο και γραπτές στην θεωρία του μαθήματος στο τέλος του εξαμήνου.
· Οι εξετάσεις του εργαστηρίου περιλαμβάνουν την εφαρμογή τεχνικών ανάλυσης υπολειμμάτων γεωργικών φαρμάκων. · Επιπλέον, οι φοιτήτριες/τές έχουν τη δυνατότητα στα πλαίσια το μαθήματος να αναλάβουν (προαιρετικά) την ετοιμασία βιβλιογραφικής εργασίας. |
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Επιλεγμένα Συγγράμματα στο σύστημα Εύδοξος:
· Βιβλίο [37]: Γεωργικά Φάρμακα, Ευθυμία Παπαδοπούλου – Μουρκίδου Λεπτομέρειες · Βιβλίο [41962824]: Γεωργική Φαρμακολογία, Βασίλειος Ν. Ζιώγας, Αναστάσιος Ν. Μαρκόγλου Λεπτομέρειες |