- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ | ||||
ΤΜΗΜΑ | ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | ΠΠΣ – ΕΠΙΠΕΔΟ 7 | ||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | AGRON1002 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 4o | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΦΥΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
|
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
5 | 5 | ||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
|
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
OXI | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | ΕΛΛΗΝΙΚΗ | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | –
|
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://eclass.duth.gr/courses/426293/ | ||||
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα | |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές: – Θα αποκτήσουν γενικές γνώσεις στον πολλαπλασιασμό των φυτών και τις μεθόδους παραγωγής πολλαπλασιαστικού υλικού – Θα κατανοήσουν τη σημασία της ποιότητας του πολλαπλασιαστικού υλικού – Θα κατανοήσουν τον τρόπο λειτουργίας ενός φυτωρίου |
|
Γενικές Ικανότητες | |
· Αυτόνομη Εργασία
· Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών · Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης |
|
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1. Εισαγωγή στον εγγενή πολλαπλασιασμό – Προέλευση και ανάπτυξη σπόρων 2. Συλλογή, διαλογή, αποθήκευση, βλαστική-φυτρωτική ικανότητα και λήθαργος σπόρων 3. Εδαφικά υποστρώματα και περιέκτες, απολύμανση 4. Εισαγωγή στον αγενή πολλαπλασιασμό – Ποικιλία, κλώνος, σχηματισμός επίκτητων ριζών 5. Πολλαπλασιασμός με μοσχεύματα 6. Πολλαπλασιασμός με εμβολιασμό 7. Εμβολιασμοί – Τεχνικές ενοφθαλμισμού & εγκεντρισμού 8. Μικροπολλαπλασιασμός 9. Πολλαπλασιασμός με υπόγεια βλαστικά όργανα 10. Πολλαπλασιασμός με καταβολάδες, παραφυάδες και διαίρεση φυτού 11. Η σημασία του πολλαπλασιαστικού υλικού στις καλλιέργειες 12. Φυτωριακή παραγωγή πολλαπλασιαστικού υλικού οπωροκηπευτικών 13. Λειτουργία φυτωρίων: απαιτήσεις σε εξοπλισμό και υποδομές, οργάνωση, νομικό πλαίσιο, πιστοποίηση φυτωριακού υλικού. |
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
|
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή εκπαίδευση και στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
|
||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Η αξιολόγηση των φοιτητών /τριών γίνεται με:
Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου (δοκιμασία πολλαπλών απαντήσεων και ερωτήσεις σύντομης απάντησης)
|
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Επιλεγμένα Συγγράμματα στο σύστημα Εύδοξος
Επιπλέον βιβλιογραφικές πηγές θα είναι διαθέσιμες στους φοιτητές κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. |