ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
| ΣΧΟΛΗ | ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ | ||||
| ΤΜΗΜΑ | ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ | ||||
| ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||||
| ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | AGRON0008 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 7ο | ||
| ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ειδική Γεωργία (Σιτηρά-Ψυχανθή-Χορτοδοτικά Φυτά) | ||||
| ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
|
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
| Διαλέξεις και Εργαστηριακές Ασκήσεις | 4 | 5 | |||
| ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ | ||||
| ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | – | ||||
| ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και
ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική | ||||
| ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΟΧΙ (στην Αγγλική) | ||||
| ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
http://www.agro.duth.gr/undergraduate/program/AGRON0008.shtml | ||||
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
| Μαθησιακά Αποτελέσματα |
| Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
· κατανοούν ειδικές τεχνικές έννοιες που σχετίζονται με την καλλιέργεια των σιτηρών, των ψυχανθών και των χορτοδοτικών φυτών · κατανοούν εξειδικευμένα προβλήματα που προκύπτουν κατά την αύξηση και ανάπτυξη των παραπάνω φυτών και την επίλυσή τους με τις βέλτιστες τεχνικές
|
| Γενικές Ικανότητες |
| § Αυτόνομη εργασία
§ Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών § Προαγωγή της επαγωγικής σκέψης
|
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
| – Σημασία των σιτηρών, ψυχανθών και χορτοδοτικών φυτών
– Μορφολογικά χαρακτηριστικά των σιτηρών – Φυσιολογικά χαρακτηριστικά των σιτηρών – Βασικές αρχές λίπανσης των σιτηρών – Σιτάρι – καλλιεργητική πρακτική, προϊόντα – Κριθάρι – καλλιεργητική πρακτική, προϊόντα – Σίκαλη, βρώμη, τριτικάλε – καλλιεργητική πρακτική, προϊόντα – Αραβόσιτος – διάδοση, βοτανική ταξινόμηση, είδη – Αραβόσιτος – καλλιεργητική πρακτική, προϊόντα – Ρύζι – διάδοση, βοτανική ταξινόμηση, είδη – Ρύζι – καλλιεργητική πρακτική, προϊόντα – Κτηνοτροφικό μπιζέλι, κουκί καλλιεργητική πρακτική, προϊόντα – Μηδική – καλλιεργητική πρακτική, προϊόντα |
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
| ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Στην αίθουσα διδασκαλίας | |
| ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
§ Χρήση τεχνολογιών πληροφορικής (power point, video) | |
| ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας
Εξαμήνου |
| Διαλέξεις | 39 | |
| Εργαστηριακές Ασκήσεις | 0 | |
| Βιβλιογραφική εργασία | 15 | |
| Αυτοτελής Μελέτη | 71 | |
| Σύνολο Μαθήματος
(25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα) |
125 |
|
| ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Η αξιολόγηση των φοιτητών /τριών γίνεται με γραπτές εξετάσεις στην θεωρία του μαθήματος στο τέλος του εξαμήνου | |
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
Επιλεγμένα Συγγράμματα στο σύστημα Εύδοξος · Τασοπούλου-Παπακώστα, Δ. 2003. «Ειδική Γεωργία – ΣΙΤΗΡΑ & ΨΥΧΑΝΘΗ», Εκδόσεις ΖΗΤΗ, Θεσσαλονίκη |
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Εναλλακτικοί τρόποι εξέτασης μαθήματος σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης
| Τμήμα: | Αγροτικής Ανάπτυξης |
| Μάθημα: | Ειδική Γεωργία (Σιτηρά-Ψυχανθή-Χορτοδοτικά Φυτά) |
| Κωδικός Μαθήματος | AGRON0008 |
| Διδάσκων: | Χρήστος Δαμαλάς |
| Τρόπος επικοινωνίας με διδάσκοντα | cdamalas@agro.duth.gr |
| Επόπτες/Επιτηρητές: (1) | |
| Εξάμηνο: | 6ο-8o |
| Επίπεδο σπουδών: (2) | ΠΠΣ |
| Τρόποι εξέτασης: (3) | Γραπτή εξ’ αποστάσεως εξέταση μέσω e-class |
| Οδηγίες υλοποίησης εξέτασης: (4) | Η εξέταση στο μάθημα θα πραγματοποιηθεί με άσκηση ερωτήσεων σωστό/λάθος στο e-class την Τετάρτη 01-07-2020 στις 8:00. Η εξέταση θα είναι ταυτόχρονη για όλους τους φοιτητές.
Οι φοιτητές θα πρέπει να συνδεθούν με την σελίδα του μαθήματος στο e-class, να μεταβούν στην ενότητα ασκήσεις και στη συνέχεια στο πεδίο εξετάσεις. Απαραίτητη προϋπόθεση να έχουν κάνει εγγραφή στο μάθημα και να έχουν δηλώσει την πρόθεση συμμετοχής σε εξετάσεις.
https://eclass.duth.gr/courses/OPE01252/
Κάθε φοιτητής θα κληθεί να αναγνωρίσει αν καθεμία απο 20 συνολικά προτάσεις ειναι ΣΩΣΤΗ ή ΛΑΘΟΣ, επιλέγοντας τη μοναδική σωστή απάντηση (από τις δυο συνολικά επιλογές) σε κάθε πρόταση. Η κάθε σωστή επιλογή βαθμολογείται με +5 μονάδες (άριστα το 100) και η κάθε λανθασμένη επιλογη με -2 μονάδες (ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ). Η διάρκεια της εξέτασης θα είναι 20 λεπτά. |
Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Διδακτικού Προσωπικού καλωσορίζουν τους νεοεισαχθέντες φοιτητές του Τμήματος.
Στόχος μας είναι η παροχή των κατάλληλων εργαλείων, σε κάθε μέλος του Τμήματος. Επιλέξτε εδώ για να δείτε τις