1. ΓΕΝΙΚΑ
| ΣΧΟΛΗ | ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ | ||||
| ΤΜΗΜΑ | ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ | ||||
| ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||||
| ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Β0031 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 5 ο | ||
| ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΑ | ||||
| ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
| ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ | 5 | 5 | |||
| ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Γενικού Υπόβαθρου | ||||
| ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | – | ||||
| ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική | ||||
| ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΝΑΙ (στην Αγγλική) | ||||
| ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://eclass.duth.gr/courses/GEO105/ | ||||
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
| Μαθησιακά Αποτελέσματα |
| Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος θα:
(α) Κατανοηθεί η σημασία και η βιολογία των μικροοργανισμών. |
| Γενικές Ικανότητες |
| § Αυτόνομη Εργασία
§ Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών § Προαγωγή της επαγωγικής σκέψης |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
-Βασικές Αρχές και Στόχοι Μικροβιολογίας.
-Ονοματολογία
– Ταξινόμηση μικροοργανισμών.
-Ιστορία της Μικροβιολογίας.
-Φυσιολογία μικροοργανισμών.
-Κυτταρολογία των προκαρυωτικών μικροοργανισμών (σχήμα, μορφή).
-Ανάπτυξη βακτηρίων.
-Μεταβολισμός μικροοργανισμών.
-Αλληλεπιδράσεις μικροοργανισμών μεταξύ τους και με το περιβάλλον.
-Μέσα καταστροφής μικροβίων.
-Γενική ιολογία.
-Γενική μυκητολογία.
-Αντιβιοτικά.
| ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Στην αίθουσα διδασκαλίας | |
| ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | § Χρήση τεχνολογιών πληροφορικής (power point, video)
§ Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class |
|
| ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
| Διαλέξεις | 39 | |
| Εργαστηριακές Ασκήσεις | 26 | |
| Ατομικές εργασίες | 15 | |
| Αυτοτελής Μελέτη | 45 | |
| Σύνολο Μαθήματος (25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα) | 125 | |
| ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | Ι. Γραπτή τελική εξέταση που περιλαμβάνει:
– Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής – Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας ΙΙ. Εργαστηριακές αναφορές |
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
| · Γενική Μικροβιολογία. Ε. Μπεζιρτζόγλου, Εκδόσεις Παρισιάνος |
Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Διδακτικού Προσωπικού καλωσορίζουν τους νεοεισαχθέντες φοιτητές του Τμήματος.
Στόχος μας είναι η παροχή των κατάλληλων εργαλείων, σε κάθε μέλος του Τμήματος. Επιλέξτε εδώ για να δείτε τις