Γεωργική Εκπαίδευση


ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

 

  1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ Προπτυχιακό
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ECO0001 ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ     7 ο, 9o
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ  Γεωργική Εκπαίδευση
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

 

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Διαλέξεις 4 5
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ειδικότητας
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και

ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

Ελληνική
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ

ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

   Όχι
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

https://agro.duth.gr/courses/γεωργική-εκπαίδευση

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:

  • Να κατανοούν τη χρησιμότητα της γεωργικής εκπαίδευσης στη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη της υπαίθρου.
  • Να παρουσιάζουν και να αναλύουν τα στάδια σχεδιασμού και υλοποίησης ενός εκπαιδευτικού προγράμματος στον αγροτικό χώρο.
  • Να αξιολογούν την αποτελεσματικότητα ενός εκπαιδευτικού προγράμματος στον αγροτικό χώρο και να μπορούν να προτείνουν τρόπους για την περαιτέρω βελτίωσή του.
Γενικές Ικανότητες
§  Αυτόνομη Εργασία

§  Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών

§  Προαγωγή της επαγωγικής σκέψης

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  • Εισαγωγή στις έννοιες της παιδείας, της εκπαίδευσης, της επαγγελματικής εκπαίδευσης και της επιμόρφωσης.
  • Η σημασία της εκπαίδευσης στους ενήλικες και της δια βίου μάθησης.
  • Ο ρόλος της γεωργικής εκπαίδευσης στην ανάπτυξη του αγροτικού τομέα και της υπαίθρου -Οφέλη εκπαίδευσης στους αγρότες και στον αγροτικό χώρο – Η ανισότητα στην εκπαίδευση.
  • Η ιδιαιτερότητα του αγροτικού επαγγέλματος και οι εκπαιδευτικές ανάγκες των αγροτών.
  • Οι μορφές και οι φορείς της γεωργικής εκπαίδευσης.
  • Η ιστορική αναδρομή της εξέλιξής της γεωργικής εκπαίδευσης σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο.
  • Συστήματα γεωργικής εκπαίδευσης στην ΕΕ.
  • Έννοια του διδακτικού στόχου και της διδακτικής δραστηριότητας.
  • Σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων στον αγροτικό χώρο.
  • Συνδυασμός γενικής εκπαίδευσης, τεχνικής και γεωργικής.
  • Μορφές μεθόδων διδασκαλίας και τρόποι αξιολόγησης γεωργικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
  • Παρουσίαση περιπτωσιολογικών μελετών γεωργικής εκπαίδευσης.
  • Παρουσίαση εργασιών.

 

 ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ Στην αίθουσα διδασκαλίας
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

  • Χρήση τεχνολογιών πληροφορικής (powerpoint, video)
  • Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας

Εξαμήνου

Διαλέξεις 52
Εκπόνηση και Παρουσίαση Εργασίας 33
Αυτοτελής Μελέτη 40
Σύνολο Μαθήματος

(25 ώρες φόρτου εργασίας

ανά πιστωτική μονάδα)

 

125

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

 

Η αξιολόγηση των φοιτητών /τριών γίνεται:

· Με γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου.

· Με την παράδοση και την παρουσίαση της εργασίας.

 

 ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Παπαδάκη – Κλαυδιανού, Αφροδίτη. Γεωργική εκπαίδευση. 1η έκδ. – Θεσσαλονίκη : Γράφημα, 2009, σελ. 234.

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

 Εναλλακτικοί τρόποι εξέτασης μαθήματος σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης

 

Τμήμα: Αγροτικής Ανάπτυξης
Μάθημα: Γεωργική Εκπαίδευση
Κωδικός Μαθήματος ECO0001
Διδάσκων: Έλενα Ράπτου
Τρόπος επικοινωνίας με διδάσκοντα elenra@agro.duth.gr
Επόπτες/Επιτηρητές: (1)  
Εξάμηνο: 7o AO, 9o AO
Επίπεδο σπουδών: (2) ΠΠΣ
Τρόποι εξέτασης: (3) Προφορική εξ αποστάσεως εξέταση μέσω SKYPE FOR BUSINESS
Οδηγίες υλοποίησης εξέτασης: (4) H εξέταση στο μάθημα θα πραγματοποιηθεί σε γκρουπ των 4 ατόμων την Τρίτη 7 Ιουλίου 2020 ξεκινώντας από τις 13:00 και ανά είκοσι λεπτά της ώρας σύμφωνα με τη σειρά που εμφανίζονται τα ονόματα των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα εξέτασης.

Η εξέταση θα πραγματοποιηθεί μέσω SKYPE FOR BUSINESS. Ο σύνδεσμός θα αποσταλεί στους φοιτητές μέσω eclass αποκλειστικά στους ιδρυματικούς λογαριασμούς όσων έχουν δηλώσει το μάθημα και έχουν  λάβει γνώση των όρων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Οι φοιτητές θα πρέπει να συνδεθούν στην αίθουσα εξέτασης μέσω του ιδρυματικού τους λογαριασμού, διαφορετικά δεν θα μπορέσουν να συμμετάσχουν. Επίσης θα συμμετάσχουν στην εξέταση με κάμερα την οποία θα έχουν ανοικτή κατά τη διάρκεια της εξέτασης. Πριν την έναρξη της εξέτασης, οι φοιτητές θα επιδεικνύουν στην κάμερα την ταυτότητά τους, ώστε να γίνει ταυτοποίησή τους.

Κάθε φοιτητής θα πρέπει να απαντήσει σε 4 ερωτήσεις. Κάθε μία από τις ερωτήσεις βαθμολογείται με 2,5 μονάδες.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *