- ΓΕΝΙΚΑ
 
| ΣΧΟΛΗ | ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ | ||||
| ΤΜΗΜΑ | ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ | ||||
| ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Μεταπτυχιακό | ||||
| ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | PBTF01 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 1 | ||
| ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΕΙΔΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ | ||||
| ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
 
  | 
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
| Διαλέξεις | 5 | 7.5 | |||
| ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Κατεύθυνσης | ||||
| ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | – | ||||
| ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και
 ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:  | 
Ελληνική | ||||
| ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ
 ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS  | 
ΝΑΙ (στην Αγγλική) | ||||
| ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
 ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)  | 
|||||
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
 
| Μαθησιακά Αποτελέσματα | 
| Η κατανόηση από τους φοιτητές των βασικών αρχών που διέπουν την επιστήμη της Βιοτεχνολογίας τροφίμων και παράλληλα η διευκόλυνση τη σύνδεσης με συγγενικούς κλάδους όπως είναι κυρίως Χημεία Τροφίμων.
 Η απόκτηση από τους φοιτητές κριτικής ικανότητας σε σύγχρονα προβλήματα τα οποία αφορούν την υγεία του καταναλωτή τροφίμων, όπως η κατανάλωση γενετικά τροποποιημένων τροφίμων.  | 
| Γενικές Ικανότητες | 
| §  Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
 § Προαγωγή της επαγωγικής σκέψης  | 
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
 
| 1.Βασικές αρχές Βιοτεχνολογίας Τροφίμων
 2. Βιοτεχνολογία και Τεχνολογική Ανάπτυξη 3. Απομόνωση προβιοτικών μικροοργανισμών από τρόφιμα 4. Περιγραφή των κόκκων κεφιρ 5. Βιομετατροπές 6. Καθηλωμένα/ακινητοποιημένα κύτταρα (Mέρος Α) 7. Καθηλωμένα/ακινητοποιημένα κύτταρα (Mέρος Β) 8. Γενετικά τροποποιημένοι μικροοργανισμοί – Εφαρμογές 9. Λειτουργικά τρόφιμα (Μέρος Α) 10. Λειτουργικά τρόφιμα (Μέρος Β) 11. Βιοενεργές ενώσεις 12. Παραδοσιακά τρόφιμα (Μέρος Α) 13. Παραδοσιακά τρόφιμα (Μέρος B)  | 
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
 
| ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Στην αίθουσα διδασκαλίας | |
| ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ  | 
§  Χρήση τεχνολογιών πληροφορικής (power point, video)
 § Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class  | 
|
| ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας
 Εξαμήνου  | 
| Διαλέξεις | 52 | |
| Ατομικές εργασίες | 28 | |
| Αυτοτελής Μελέτη | 45 | |
| Σύνολο Μαθήματος
 (25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα)  | 
 
 125  | 
|
| ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
 
  | 
Ι. Γραπτή τελική εξέταση που περιλαμβάνει:
 – Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής – Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας 
  | 
|
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
 
| Dietrich Knorr, Food Biotechnology, New York, 1987, Marcel Dekker Inc., 1987. 2. M. Newell-McGloughlin and J. Burke. 2014. Biotechnology Crop Adoption: Potential and Challenges of Genetically Improved Crops, In Encyclopedia of Agriculture and Food Systems, edited by Neal K. Van Alfen, Academic Press, Oxford. | 
Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Διδακτικού Προσωπικού καλωσορίζουν τους νεοεισαχθέντες φοιτητές του Τμήματος.
Στόχος μας είναι η παροχή των κατάλληλων εργαλείων, σε κάθε μέλος του Τμήματος. Επιλέξτε εδώ για να δείτε τις