- ΓΕΝΙΚΑ
| ΣΧΟΛΗ | ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ | ||||
| ΤΜΗΜΑ | ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ | ||||
| ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Μεταπτυχιακό | ||||
| ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | PBTF01 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 1 | ||
| ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΕΙΔΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ | ||||
| ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
|
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
| Διαλέξεις | 5 | 7.5 | |||
| ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Κατεύθυνσης | ||||
| ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | – | ||||
| ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και
ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
Ελληνική | ||||
| ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΝΑΙ (στην Αγγλική) | ||||
| ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|||||
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
| Μαθησιακά Αποτελέσματα |
| Η κατανόηση από τους φοιτητές των βασικών αρχών που διέπουν την επιστήμη της Βιοτεχνολογίας τροφίμων και παράλληλα η διευκόλυνση τη σύνδεσης με συγγενικούς κλάδους όπως είναι κυρίως Χημεία Τροφίμων.
Η απόκτηση από τους φοιτητές κριτικής ικανότητας σε σύγχρονα προβλήματα τα οποία αφορούν την υγεία του καταναλωτή τροφίμων, όπως η κατανάλωση γενετικά τροποποιημένων τροφίμων. |
| Γενικές Ικανότητες |
| § Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
§ Προαγωγή της επαγωγικής σκέψης |
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
| 1.Βασικές αρχές Βιοτεχνολογίας Τροφίμων
2. Βιοτεχνολογία και Τεχνολογική Ανάπτυξη 3. Απομόνωση προβιοτικών μικροοργανισμών από τρόφιμα 4. Περιγραφή των κόκκων κεφιρ 5. Βιομετατροπές 6. Καθηλωμένα/ακινητοποιημένα κύτταρα (Mέρος Α) 7. Καθηλωμένα/ακινητοποιημένα κύτταρα (Mέρος Β) 8. Γενετικά τροποποιημένοι μικροοργανισμοί – Εφαρμογές 9. Λειτουργικά τρόφιμα (Μέρος Α) 10. Λειτουργικά τρόφιμα (Μέρος Β) 11. Βιοενεργές ενώσεις 12. Παραδοσιακά τρόφιμα (Μέρος Α) 13. Παραδοσιακά τρόφιμα (Μέρος B) |
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
| ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Στην αίθουσα διδασκαλίας | |
| ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
§ Χρήση τεχνολογιών πληροφορικής (power point, video)
§ Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class |
|
| ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | Δραστηριότητα | Φόρτος Εργασίας
Εξαμήνου |
| Διαλέξεις | 52 | |
| Ατομικές εργασίες | 28 | |
| Αυτοτελής Μελέτη | 45 | |
| Σύνολο Μαθήματος
(25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα) |
125 |
|
| ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Ι. Γραπτή τελική εξέταση που περιλαμβάνει:
– Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής – Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας
|
|
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
| Dietrich Knorr, Food Biotechnology, New York, 1987, Marcel Dekker Inc., 1987. 2. M. Newell-McGloughlin and J. Burke. 2014. Biotechnology Crop Adoption: Potential and Challenges of Genetically Improved Crops, In Encyclopedia of Agriculture and Food Systems, edited by Neal K. Van Alfen, Academic Press, Oxford. |
Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Διδακτικού Προσωπικού καλωσορίζουν τους νεοεισαχθέντες φοιτητές του Τμήματος.
Στόχος μας είναι η παροχή των κατάλληλων εργαλείων, σε κάθε μέλος του Τμήματος. Επιλέξτε εδώ για να δείτε τις