ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑ
- ΓΕΝΙΚΑ
| ΣΧΟΛΗ | ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ | ||||
| ΤΜΗΜΑ | ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ | ||||
| ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | ΠΠΣ – ΕΠΙΠΕΔΟ 7 | ||||
| ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | AGRON0016 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 9o | ||
| ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑ | ||||
| ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
|
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
| Διαλέξεις και εργαστηριακές ασκήσεις | 5 | 5 | |||
| ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων |
Επιστημονικής Περιοχής/Υποχρεωτικό -κατεύθυνσης: Φυτικής Παραγωγής, Φυτοπροστασίας και Προστασίας Περιβάλλοντος.
|
||||
| ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
OXI | ||||
| ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | ΕΛΛΗΝΙΚΗ
|
||||
| ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | NAI | ||||
| ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://eclass.duth.gr/courses/OPE01186/ | ||||
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
| Μαθησιακά Αποτελέσματα | |
| Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτήτριες/τές:
· θα έχουν αποκτήσει τις βασικές γνώσεις που αφορούν την εκλεκτικότητα των γεωργικών φαρμάκων τον τρόπο και μηχανισμό δράσης, τη δομή τους και τη συμπεριφορά τους στα φυτά · θα μπορούν να αναγνωρίζουν τη σχέση δομής και των φυσικοχημικών ιδιοτήτων των γεωργικών φαρμάκων με την συμπεριφορά τους στο περιβάλλον · θα μάθουν τις βασικές αναλυτικές μεθόδους για τον ποσοτικό προσδιορισμό των γεωργικών φαρμάκων στο περιβάλλον · Θα γνωρίζουν τις αρχές προστασίας των καταναλωτών από τα υπολείμματα των γεωργικών φαρμάκων |
|
| Γενικές Ικανότητες | |
| · Αυτόνομη εργασία
· Ανάπτυξη δεξιοτήτων ενόργανης ανάλυσης · Προαγωγή της επαγωγικής σκέψης |
|
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
| – Κατηγορίες γεωργικών φαρμάκων
– Κατάταξη και ονοματολογία γεωργικών φαρμάκων – Εντομοκτόνα-Ακαρεοκτόνα-Νηματοδωκτόνα – Εκλεκτικότητα, αντιφυτοτοξικές ουσίες, μηχανισμοί ανθεκτικότητας – Ανόργανα εντομοκτόνα – Εντομοκτόνα Νευρικού συστήματος – Εντομοκτόνα με δράση εκτός νευρικού συστήματος – Ανόργανα και ορμονικά ζιζανιοκτόνα, – Ζιζανιοκτόνα που παρεμβαίνουν στη φωτοσύνθεση – Ζιζανιοκτόνα με δράση σε βιοσυνθετικές διεργασίες και κυτταροδιαίρεση – Ανόργανα μυκητοκτόνα – Μυκητοκτόνα με δράση στις διεργασίες παραγωγής ενέργειας – Μυκητοκτόνα με δράση στις κυτταρικές μεμβράνες – Μυκητοκτόνα με δράση σε άλλες βιοσυνθετικές λειτουργίες |
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
| ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Στην αίθουσα διδασκαλίας | ||||||||||||
| ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή εκπαίδευση και στην Επικοινωνία με τους φοιτητές (πλατφόρμες σύγχρονης & ασύγχρονης εκπαίδευση, powerpoint, video) | ||||||||||||
| ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||||
| ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | Η αξιολόγηση των φοιτητριών/τών γίνεται με γραπτές ή προφορικές εξετάσεις στο εργαστήριο και γραπτές στην θεωρία του μαθήματος στο τέλος του εξαμήνου.
· Οι εξετάσεις του εργαστηρίου περιλαμβάνουν την εφαρμογή τεχνικών ανάλυσης υπολειμμάτων γεωργικών φαρμάκων. · Επιπλέον, οι φοιτήτριες/τές έχουν τη δυνατότητα στα πλαίσια το μαθήματος να αναλάβουν (προαιρετικά) την ετοιμασία βιβλιογραφικής εργασίας. |
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
| Επιλεγμένα Συγγράμματα στο σύστημα Εύδοξος:
· Βιβλίο [37]: Γεωργικά Φάρμακα, Ευθυμία Παπαδοπούλου – Μουρκίδου Λεπτομέρειες · Βιβλίο [41962824]: Γεωργική Φαρμακολογία, Βασίλειος Ν. Ζιώγας, Αναστάσιος Ν. Μαρκόγλου Λεπτομέρειες |
Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Διδακτικού Προσωπικού καλωσορίζουν τους νεοεισαχθέντες φοιτητές του Τμήματος.
Στόχος μας είναι η παροχή των κατάλληλων εργαλείων, σε κάθε μέλος του Τμήματος. Επιλέξτε εδώ για να δείτε τις